Şans 5666 kampanyası
  • 209

Şans 5666 kampanyası

Şans 5666 çekilişi“Muhteşem bir daire, 2012 model Mini Cooper araba, 3D TV kazanma fırsatı için Şans yazın 5666’ya gönderin”

Akazoo Sans CepT Kampanyası; mobil platformda kullanıcıların mesaj ile katılarak Akazoo puanı ve ödüller için çekiliş hakları kazanabilecekleri bir kampanyadır. Çekilişe katılabilmek için Akazoo puanı satın almanız gerekmekte. 2 farklı tarife ile içerik satın alabilir ve tarifelerde belirtilen çekiliş haklarını elde edebilirsiniz.

Çekiliş sonuçları açıklandı
TIKLAYIN: Şans 5666 çekiliş sonucu

Tarifeler:

  • SANS yazıp 5666’ya mesaj göndererek 90 Akazoo puanı, 5 çekiliş hakkı kazanabilirsiniz. Mesaj başına 2.6 TLolarak ücretlendirilirsiniz.
  • TAM yazıp 5666’ya mesaj göndererek 50 Akazoo puanı, 2 çekiliş hakkı kazanabilirsiniz. Mesaj başına 1.4 TL olarak ücretlendirilirsiniz.

Neler kazanacağım?
1 kişi İstanbul Beyzade Konakları’ndan ev
1 kişi 2012 Model Mini Cooper Cabrio
20 kişi 40 inç LG marka 3D LED TV

Kampanya detayları:
Gönderilen her mesaj karşılığında kazanılan Akazoo puanı ve Çekiliş hakkı kısa mesaj ile cep telefonunuza iletilecektir. Satın almış olduğunuz Akazoo puanlarınızla içerikleri (duvar kağıdı, müzik, video vs.) indirebileceğiniz wap linki telefonunuza ücretsiz olarak iletilecektir.

Çekiliş kaydınızı yaptırın
Çekilişe katılıp hediye kazanabilmek için kayıt yaptırmanız gereklidir. Cep telefonu numaranız ile kayıt bilgileriniz eşleştirilecek ve çekilişte kazanmanız durumunda verdiğiniz bilgilerden size ulaşılacaktır. Çekilişe Ad, Soyad ve Adres bilgilerinizi 6934‘e ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Örnek: Ibrahim Kaptan Karaca Mah. Veli Baba Sok. No:10 Sarayburnu/Çankırı

5666’dan gelen bilgilendirme mesajlarını iptal etme
Gün içerisinde iletilen bilgilendirme mesajını almak istemiyorsanız DUR yazıp 6934‘e gönderiniz. Bu mesaj ücretsizdir. Gönderdiğiniz mesaj ilişkin aşağıdaki onay mesajı telefonunuza iletilecektir.

Gunluk bilgilendirme mesajlarini artik almayacaksiniz. Mevcut cekilis hakkinizla yapilacak olan tum cekilislere dahil edileceksiniz. Tesekkurler!

Son katılım tarihi?
13 Ağustos 2012

Sonuçlar ne zaman açıklanacak?
Sonuçlar 18 Ağustos 2012 tarihinde BeniKazan.com’da açıklanacaktır. Sonuçların e-posta adresinize gönderilmesini istiyorsanız tıklayınız. E-Postanıza gönderilen mesajı onaylayınız.

Sevebilirsin...

209 Yorum

  1. mustafa yüksel dedi ki:

    selam ben mustafa yüksel..bende düştüm bu tuzağa..ama bana kayıt yaptırmam için bi mesaj gelmedi..yani çekilişe katılamadım..allah onların çoluğundan çocuğundan çıkarsın..sahtekar bunlar..

  2. zeliha kalkan dedi ki:

    meraba bende raklamları izledim şansımı denemek istedim eger bunlar tuzaksa sırf kontor için yapılıyorsa ALLAH onların çoluk çocugundan çıkarsın olmadı enbüyük beleyı versin eger YALANSAAAAAA hakkım HARAM olsun zehir zıkkım olsun.

  3. Murat Özçelik dedi ki:

    Kazanmak o kadarda zor değil.. Bizi takip etmeye devam edin…

  4. nejla dedi ki:

    merhaba ben oyle herseye ınanmazdım fakat reklamlarda ınandırıcı geldı hep bır evım olmasını ıstedım resmen ınsanların duygularıyla oynuyorsunuz.sureklı sans yaz gönder yok bmw yaz gönder insanı resmen aptal yerine koyuyosunuz sizi şikayet edicem artık kandıramıcaksınız sözde bana özelmiş geçin bu ayakları bekleyin görün insanları kandırmak neymiş bay…..
    mutlaka yalancılarıda denetleyen bır kurum vardır.olmasada basbakana kadar bu durumu ıletecegım ınsanların ıstek arzu duydukları seylerle hayal kırıklıgına ugratıyorsunuz.150 tl fatura odedım ıkı kere sızın yuzunuzden…

  5. nejla dedi ki:

    merhaba ben oyle herseye ınanmazdım fakat reklamlarda ınandırıcı geldı hep bır evım olmasını ıstedım resmen ınsanların duygularıyla oynuyorsunuz.sabahtan beri konturlerimi yiyosunuz sans yaz gönder yok bmw yaz gönder insanı resmen aptal yerine koyuyosunuz sizi şikayet edicem artık kandıramıcaksınız sözde bana özelmiş geçin bu ayakları bekleyin görün insanları kandırmak neymiş bay…..
    mutlaka yalancılarıda denetleyen bır kurum vardır.olmasada basbakana kadar bu durumu ıletecegım ınsanların ıstek arzu duydukları seylerle hayal kırıklıgına ugratıyorsunuz.150 tl fatura odedım ıkı kere sızın yuzunuzden…

  6. mirislam dedi ki:

    bende kazanmak istiyorum bana da bir araba verin lütfen
    jg

  7. Eda dedi ki:

    Önemli….ben2125833882 nolu telefonu aradım ve telefona çıkan bayan çok terbiyesiz dövmediği kaldı bi.
    Ben 20 msj attım onlara ve 63 talihli warsa bunların çoğu torpilli denildiği gb.Bunlar dolandırıcı.Msj atıyorlar bilmem ne kullanıcılar arasında yer alıyorsunuz diye ve sonra ttele çıkan kadın öle bşi yok diyor…Allah belalrını versn dava etçem ben bunları

  8. filizzzz dedi ki:

    ARKADAŞLAR BENDE BİR UMUT 20 KÜSÜR MESAJ ATTIM AMA ÇIKMAYACAĞINI BENDE BİLİYORUM.ÇEVREMDE BU KADAR GÖNDEREN İNSAN VAR YILLARDIR HİÇ BİRİNE ÇIKMIYOR.ZATEN ŞU KAZANAN İNSANLARIDA ÇOK MERAK EDİYORUM ARANIZDA ONLARI TANIYAN VARMI.BİRAZ TORPİL İŞLERİ BUNLAR GALİBA ÖYLE HİSSETMEYE BAŞLADIM.FAZLA GAZA GELMEYELİM ARKADAŞLAR GERÇEKTEN YAZIK OLDU PARAMIZA.BİR FAKİRE VERSEYDİK ALLAH BİZE DAHA DAHA BÜYÜK MÜKAFAT VERECEKTİ..HAYDİ GEÇMİŞ OLSUN…

  9. Ümit dedi ki:

    Dikkat!
    Arkadaşlar size şunu söyleyeceğim sınırı aşmayın arkadaşıma 4 bin tl fatura geldi şuan perişan. Lütfen dikkatli olunuz. İyigünler..

  10. karaboğa dedi ki:

    kimse kimseyi zorlamıyor arkadaşlar

  11. ahmet dedi ki:

    ya kardeşim yalan yaaa bunların tuzaklarına düşmeyin bu tür şeyler hep kontör tuzağıdır

  12. mehmet dedi ki:

    ben bunlar kadar şerefsiz görmedim kaç kere şans yazdım çıkkmadı bunlar insanları kandırıyor inanmayın

  13. mehmet şentürk dedi ki:

    05323800630 hattın sahibiyim arkadaslar herkesin şansı acık olmasını temenni ederim 425 çekiliş hakkım ve 3800 akazoo puanım varmış şansımız acık olsun saygılarımla istanbulda mehmet

  14. alev dedi ki:

    bende çok sms attım acaba bu ödüller çıktı deyipte ekranlarda reklamını yapanlar yalan mı dersiniz okudugum yorumlara göre çok insan çok fazla msj atmış ama kimseye çıkmamış bende yolladım ama şimdi korkmaya başladım kandırılıyorsak çok ayıp ederler ve bu kadar insanın heveslendirip ahlarını nasıl alacaklar.

  15. ferat baysal dedi ki:

    ne kadar ihtiyaçimvar ama çikmiyor 05464020909

  16. ferat baysal dedi ki:

    bende bekliyorum ama çikmiyor bence boş gibi gürüküyor

  17. ferat baysal dedi ki:

    bende bekliyorum ama çikmiyor bençe bize boştur

  18. 05357268074 dedi ki:

    cekilişzamanı belirtilse tarihi biliriz

  19. 05357268074 dedi ki:

    nezaman cekilecek

  20. temel dedi ki:

    arkadaşlar 500 kere mesaj attım hic bir şey cıkmadı boş iş bunlar kanmayın

  21. murat dedi ki:

    ama be bir nevzede olsun ümütliyim

  22. murat dedi ki:

    bir ümit yola cıktık bakalım nasıl ollacak bü işin sonu cıkmazsa vayy halimize yüklen ozaman faturalara

  23. mertcn dedi ki:

    merhaba millet benim 41 çkilş hakkm1200 akaoo punanım var inşallahBWM BANA ÇİKAR BOL ŞANS SİZE

  24. zubeyde dedi ki:

    arkadaşlar itimat etmeyin bunlara onca paranız gidiyor yazık günah hepsi safsata

  25. tuğrul şiraz dedi ki:

    ARKADAŞLAR BENCE SAKİN OLUN VE HERKEZİ KÖTÜLEMEYİN RİCA EDİYORUM. ONLAR BİR DEFADA OLSA SANSINI DENİYOR .

  26. tuğrul şiraz dedi ki:

    AMA HAYALDE OLSA GELEN MESAJI OKUYUP MUTLUK OLMAK GÜZEL BİR DUYGU UMARRIM HERKESİN YÜZÜ GÜLLER BUL SANSLAR ARKADAŞLAR.

  27. murat kılınç dedi ki:

    gelen mesajlara bende cevap veriyorum. yüklü fatura gelecek onuda biliyorum. ki büyük ihtimal çıkmayacak. çıkacak olan kişiler zaten bellidir. ama ümit dünyası yapcek bişi yok

  28. ezgi dedi ki:

    şu anda 750 akazoo puan ve 30 çekiliş hakkım var durmadan mesaj gelio bn de yazıp gonderiorum ama inşallah çıkar kazık mı değilmi belli değil

  29. nilüfer dedi ki:

    ben kazanmayı o kdr yürekten istiyorumki araba çıksa onda razıyım kiralarda sürünüyoruz ancak bu duruma çok üzülüyom hayırlısı allahtn

  30. mehmet dedi ki:

    yokmu daha tutturupta benzin parası almak istiyen

  31. mehmet dedi ki:

    yalan söylüyolar benim faturanın icine ettiler sevdigime bu kadar msj göndermedim yavhu cıkan varsa ıspat etsin şu numarayada 500 tl de ben veriyim benzin parası 05352133690

  32. fatih dedi ki:

    çıkmasa bile umut dünyası hayal ediyorum çıkacak :)

  33. hacer ersoy ben ramazandan buyana beklıyorum nezaman öğrenecim5 cekılış kazandiz dendi ama hiç bir sonuç yok olocakmı dedi ki:

    bir ümüt diye şanşimi deneyım dedim bekliyorum

  34. enayi değilim dedi ki:

    sizin gibi enayiler olduğu sürece bu adamlar daha çok para kazanır sizede avucunuzu yalamak kalır. ne kadar çok haram mal meraklısı varmış bu ülkede. çalışında kendiniz kazanıp helal parayla alın. armut piş ağzıma düş anlayışı giderek yayılmaya başladı memleketimizde. hayırlara vesile olur inşallah. aziz nesin haklıymış şimdi daha iyi anlıyorum.

  35. şansına tükürem kamil dedi ki:

    arkadaşlar ite gökten kemik yagsa size taş yağar anlayan anladı aslı böyle deyilde:DDDDDDD

  36. Onur dedi ki:

    ya kandırıldıkmı yani. o kadar da mesaj göndermiştim. açıklama bekliyorum ve hala mesaj gelmedi!!!!!!!

  37. zekiye dedi ki:

    arkadaşlar bunların hepsi yalan ve yalancı inanmayalım lütfen paranıza yazık o kadar insanın hakkını yiyolar

  38. YAKIN BİR DOST dedi ki:

    Arkadaşlar sakın inanmayın bu şeylere yok şansmış falan filan hepsi dalavere para tuzağı hepsi şerefsiz bunların çekiliş hakkı falanda yok çekiliş haklarınızın hepsini sıfırlıyorlar ondan sonra çekiliş haklarınızı yükseltmek için tekrar şans 5666 ondan sonra giren çıkmıyo hadi çekiliş haklarımızı sıfırlamasalar neyse sıfırlıyolar benim 1280 çekiliş hakkım vardı hepsini sıfırlıyolar benden demesi ….

  39. Muhammed Cihan FENER dedi ki:

    Devlet şans oyunları ile Matematik bilmeyenlerden kelle parası alıyor.: )

  40. ahmet dedi ki:

    bu ne ya gaza getiriyo insanı 30 tl harcadım hala mesaj geliyo ev için abara için

  41. AYSE OGEÇ dedi ki:

    Ben hiç çekilişe katılıp bir şey kazanan görmedim Arkadaşlar gören ve duyan varmıdır.
    11 yıldır turkcell kullanıyorum göremedim.

  42. serdal TEL dedi ki:

    300TLM gitti bişey cıkmadı satekar bunlar hepsi yalan

  43. serdal dedi ki:

    arkadaşlar boşuna ümitlenmeyin cıkmıyooooo bişey bana 300 tl fatura geldi insana dolandırmaktan başka bişey yok ben dahil bütün madur aptallara gecmiş olsun ÖZEL DUYURUU

  44. hacer ersoy ben ramazandan buyana beklıyorum nezaman öğrenecim5 cekılış kazandiz dendi ama hiç bir sonuç yok olocakmı dedi ki:

    haber beklıyorum duya kadar tel faturası ödedım bır umut dıye

  45. taner koç dedi ki:

    ben çıkmayacağını bile bile 15-20 tane mesaj gönderdim sonuçta kendi rızamla gönderdim helali hoş olsun ama umut dünyası işte ya tutarsa gibi birşey..

  46. yasin miroğlu dedi ki:

    arkadaşlar umarım gönderdiklerimiz mesajlar boşuna olmaz dilerim çıkar şimdi,den kurban bayramınızı kutlarım saygılarımla…..

  47. ğaeia dedi ki:

    çıkmadı yaa 2000 puanım vardı

  48. tahsin savaş dedi ki:

    arkadaşlar daha mesajlara yanıt vermeyin sanirim bizi keklik niyetine avladılar habire mesaj atıp insanı tahrik ediyolar ve ortada hiçbişey güzümükmüyo galiba ava giderken avlandik elimden gelse onları hertürlü avlardım ama si kalsın ((adamlarda haklı keklik gürünce dayanamıyolar avlıyolar:):)bendüştüm siz düşmeyin allah aşkına.com

  49. FIRAT ÇARPII dedi ki:

    BEN KESİNLİKLE İNANIYORUM. UMARIM EV VEYA ARABA BANA ÇIKAR ÇOK UMUTLUYUM STAR TV YE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM…

  50. zülüşşş dedi ki:

    Oleyyyyyyyyyyyyyyyy siz çok bekleyin bana çıktı bilee :DDD

  51. ümit dedi ki:

    bu sefer kesin bana çıkar

  52. duygu varol dedi ki:

    bana çıkıcak:) :) :) :)

  53. ÖMER dedi ki:

    Arkadaşlar ben bu tür şans kampanyalarına rağbet etmem, çünkü inanmam, Reklamlarda amcaları teyzeleri toplamışlar yok motor kazanmış yok ıphone kazanmış, yalandan kazanmışlar 200 tl para versinler bende derim kazandım diye inanmayın böyle şeylere Çalışın çabalayın alnınızın teriyle kazanın, yalan dolan bu işler.

  54. Süleyman Bakşi dedi ki:

    bana göndermiş olduğunuz şifre ile girmeye çalıştım ancak açamadım
    Tel: 0532 616 20 61

    teşekkürler

  55. ahmet dedi ki:

    bendenedim ama çekilişnezaman olacak egerki çıkmasa gereken işlemleri yapcaz enaz 20 miye yakın mesaj yoladık bekliyum sunucu nezaman açıklanır

  56. cemile dedi ki:

    Bu sadece birilerinin ceplerini doldurmak için kurulmuş bir mesaj tuzağı. Mesaj yollayın onların şansını artırın.

  57. .... dedi ki:

    valla bnde dünden beri msjla gönderiorum gaza geldim birsürü kontör harcadım..aslında hiç inanmazdım böyle şeylere televizyonda bir kere gördüm ve ilk defa kendime inanamayıp bir şansımı deniyim dedim. ne kadr doğru ne kadar yanlış bilmioyurm ama yaptım artık hadi hayırlısı ….

  58. funda dedi ki:

    resmen insanları kandırıyorlar geçen eylü ayındaki yarışma o kadar çok msj gönderdim en üst sırada sizsiniz yok sans yazın bir dah gönderin bilmem ne diye hiç birşeyde çıkmadı tamamenn sahteee buu

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir