Magnum Şifre

BENZER ÇEKİLİŞLER

2.047 Responses

  1. Beyza dedi ki:

    Çıktığı vakit devir işlemleri icin 93 bin tl gerekiyormuş galiba doğru mu bu?

  2. nur dedi ki:

    Benim çubuğun biri yok ona çıkarsa mahkemelik oluruz😀

  3. gökhan dedi ki:

    402 sifre gonderdik. Yarisi esimin yarisi benim adima. Cok ihtiyacimiz var dua edin lutfen arkadaslar.

  4. YAVUZ dedi ki:

    MERHABA iyi akşamlar öncelikle bir sorum olacaktı ? gönderen çekilişler neye göre çekilişler nasıl olcak cubuga göre …

  5. Hilal dedi ki:

    Vergiyi ödeyecek paramız yoksa mesela ben öğrenciy im nasıl olacak ve tam olarak vergisi kac para.

    • Ahmet Selman dedi ki:

      Vergi hesabı yukarıda verilmiştir. Aracı teslim alıp hemen satarsanız vergileri ödeyebilirsiniz.

      • hayt dedi ki:

        %15 veraset vergisi nasıl 32 bin oluyor ya %15 nerdeyse 90 milyardan fazlaya gelir

        • Ahmet Selman dedi ki:

          Aracın piyasa değeri KDV ve ÖTV vergilerinin de dahil olduğu anahtar teslim fiyatıdır. Ödemeniz gereken veraset vergisi aracın KDVsiz, ÖTVsiz ve Veraset vergisinin muaf olduğu miktar, aracın satış fiyatından çıkarıldıktan sonra hesaplanmıştır.

  6. RIDVAN dedi ki:

    BEN ARABAYI KAZANDIM

  7. Sinan dedi ki:

    Siz satmayı düşünün beyler bayanlar.Arabanın ödemeleri 40.000 tl’nin 3-5 katı dahi olsa yine öderim.Çıksın yeterki

  8. Hülya dedi ki:

    çubuklarda bazı harfler net okunmuyor ilk mesajda hata uyarısı alınca düzeltip yeniden gönderdim kabul edildi.Çubuk ne okunmazsa bu durum çekilişte sorun olur mu

  9. saida dedi ki:

    benim numaram yok, baska nasil sifreni gondere bilirim?

  10. kivircik dedi ki:

    Acaba insanlar kaç tane almışlardır. Gerçekten 5000 alan var mı? 15000 tl eder… 15000 tl m olsa zengin sayarim kendimi. inşallah bana çıkar. Amin. Bana çıksa herkes sevinir. Annem çok sevinir yemin ederim.

  11. Nurtfk dedi ki:

    Benm şifrelerimn boyaları çokmış ama ışıga tutnca şifre okunuo sorun olurmu.?

  12. Uğur sezer dedi ki:

    Çıksada çıkmasada magnum duble çiko bi harika dostum:) ” keşşşşşşke benim olsaaaaaa” :))

  13. murat dedi ki:

    O araba benim sadece benim onu alıp gezucemm. :D

  14. kivircik dedi ki:

    Merhaba Kredi kartı fişi olur mu… Fiyat detayi ve magnum yazmıyor ama…

  15. sümeyra dedi ki:

    Mrb telefondan msj olarak sifre gönderdim… adresimin sonunda sehir ve ilcemi yazmayi unuttum… musteri hizmeylerini ariyorum surekli mesgul… yardimci olabilirmisiniz…

  16. alican dedi ki:

    Ins maddi durumu kötü olana cikar

  17. murat dedi ki:

    O araba benim

  18. murat dedi ki:

    Arkadaşlar 5 Eylül’e son 12 gün var ve o araba benim .

  19. kivircik dedi ki:

    Merhaba bişey sorabilir miyim…. Bazı çubuklara şifre okunmuyor.. Bu durumun bi telafisi yok mu?…. çok üzüldüm bugün şifreyi okuyacağım diye öyle içten ağlama hissi geldi ki…. dudakları titredi.. boğazın düğüm düğüm oldu…. yemin ederim öyle çok üzüldüm ki…

  20. Sanem Zorlu dedi ki:

    Arabanın içi geniştir umarım. Kazanırsam arabanın içinde yaşayacağım. Artık arabada evlenip çocuk yaparım.

  21. Nursel Tekin dedi ki:

    Arabayı kazanırsam ilk yapacağım şey içinde magnum yemek olacak.

  22. murat dedi ki:

    Eğer asıl talihlinin çubuğu yoksa yedek talihli alacak ama yedek talihlininde çubuğu yoksa kim alacak 3 kişi varmı yani lütfen cevaplayin

    • Ahmet Selman dedi ki:

      Toplam 4 yedek talihli olacak. Asil talihlilerle birlikte yedek talihlilerinde çubuğunun olmaması durumunda araçlar sosyal sorumluluk projesi kapsamında hayır kurumlarına verilecek.

  23. murat dedi ki:

    5 eylülde aciklaniyor ya sonuç peki halka sonuçlar 5 eylülde mi 12 eylülde mi söylenecek? ??

  24. murat dedi ki:

    kampanya 5 eylül de açıklanıyor ama neden 12 eylülde halka duyuruluyor?

  25. halime dedi ki:

    ben kanpanya koşullarına bakmamiştım 11 çubuğ atmiştim çöpe nasıl olcak yok çubuk istanbuldan katılıyom 24 çubukta 11 olmayınca ozaman 13 sayılıyo saygıllr

  26. halime dedi ki:

    saygı değer magnum kanpanyasını düzenleyen yöneticilerim kazanılan hak devredilmez paraya cevirilmez diye bir takım kanpanya koşulları var bende 24 tane şifre yolladım ama inanın bana çikmasin isterım amam vergısı çok agır ben calıştığı aylığını bile zor alan asgari ücretli bir vatandaşım soruyorum sizlere bu araclardan biri şu an cıkmış olsa ben nasıl alırım onu 2 porshe arac vereceğinize karşılığında biraz daha uygun 2 yerine 20 arac nicin olmasın saygılarımla

  27. yaşar acun dedi ki:

    saygı değer magnum kanpanyasını düzenleyen yöneticilerim kazanılan hak devredilmez paraya cevirilmez diye bir takım kanpanya koşulları var bende 4 tane şifre yolladım ama inanın bana cıkmasını istemem ben calıştığı aylığını bile zor alan asgari ücretli bir vatandaşım soruyorum sizlere bu araclardan biri şu an cıkmış olsa ben nasıl alırım onu 2 porshe arac vereceğinize karşılığında biraz daha uygun 2 yerine 20 arac nicin olmasın saygılarımla yşr acun

  28. Kemal dedi ki:

    Sevgilimin benimle paylaşmadığı tek şey Magnum. Dolabın diplerinde en kuytu yerlerinde saklıyor. Bi tanesini yesem intihar eder diye korkuyorum. Bu kadar yiyor bi işe yarar umarım. Araba bize çıkarsa ehliyeti yok neyseki. Arabayı satıp hepsiyle Magnum alırız.

  29. Serdar Göçen dedi ki:

    Eşim Magnum dondurmaya bayılıyor. Yani eve hırsız girsin ve eşime bi Magnum versin çok rahat bir şekilde her şeyi alıp gider. Kendinden geçiyor yani. Yeni aldığı telefonunu düşürüp kırdığımda hemen 10 tane magnum aldım. Hepsini yiyene kadar siniri geçti. :) Umarım o çubuklardan birine çıkar araba.

  30. Nilay Akın dedi ki:

    Yorumların çoğunu okudum. Herkes arabayı kendisinin kazanacağını söylüyor. Çoğu kişi de kazanmış gibi hayaller kurmuş. Arkadaşlar araba sadece 2 kişiye çıkacak. Geçen sene katılım oranı 10 milyona yakındı. Yani bu kadar umutlanmayın. Bence diğer kampanyalardan hediye kazanma olasılığınız çok yüksek. Milyonlarca kişi çok üzülecek sonuçlar açıklanınca.

  31. fatma dedi ki:

    Şey ben cubuklari attim bir sorun olurmu?

  32. Hülya Çakır dedi ki:

    Dolap ağzına kadar Magnum dolu. Her gün 2-3 tane yiyoruz ama bitmiyor. Artık vücuduma sürmeye başladım. Hem serinliyorum hem de tatlı oluyorum :)

  33. Alev dedi ki:

    Tamamını ağzıma alıp yemeyi denedim ama başaramadım. Yorumlarda bi kız bu şekilde yediğini söylemiş. Tebrik ediyorum onu.

  34. Yasemin Kara dedi ki:

    Araba kız arkadaşı olmayan birine çıkarsa hemen beni arasın :)

  35. Özge Sarısoy dedi ki:

    Ölüdeniz’den herkese selamlar. Burada dondurmalar hemen bitiyor. Daha çok dondurma gönderin. Tatilden döndüğümde arabama binmek istiyorum.

  36. murat dedi ki:

    Ben bu ay bir bakkala magnum aldım ama paket geçen yıla ait bende o şifreyi gönderdim. Yani paketi bu yıl aldım ama uzerinde Lamborghini resmi var eskinin eğer kazanirsam arabayi verirler mi? Bu arada sistem eski şifreleri kabul ediyor mu?

    • Ahmet Selman dedi ki:

      Eski çubuklarla çekilişe katılabilirsiniz. Sistem kabul ettiği sürece tüm şifreli çubuklar kampanya dahilindedir. Burada tek şart geçen sene çekiliş için gönderdiğiniz çubukların şifresini bu kampanya için tekrar gönderemezsiniz.

  37. Nysa dedi ki:

    Bir kaç tane de ben gönderdim internet adresinizden ama galiba ev adresimde mahalleyi yanlış yazdım. Şartlarında adres yanlışsa diskalifiye oluyormuşuz acaba nasıl düzeltebilirim adresimi.

  38. kivircik dedi ki:

    Merhaba adresimi yazdım ama sonuna istanbul
    Yazmayı unuttum bu sorun teşkil eder mi sevgiler…

    • CELLMANN dedi ki:

      Formda özel olarak “Şehir” kısmı var. Buradan İstanbul’u seçtiyseniz sorun olmaz. Ayrıca adresinizin eksik olması durumunda hediyeyi alamama gibi bir durum söz konusu da değildir. Adres bilgisi sadece kazanmanız durumunda hazırlamanız gereken evrakların gönderilmesi için gereklidir. Bu evrakları telefonla arayarak da öğrenebilir ve hazırlanıp aracınızı teslim almaya gidebilirsiniz.

  39. murat dedi ki:

    sayın araç eğer bize çıkarsa yaklaşık 40.000 tl vergi kasko gerekiyor.Bunu magnummu karşılıyor?

    • CELLMANN dedi ki:

      Yazının içinde “Porsche Boxster için ne kadar vergi öderim?” başlığı altında bu açıklama detaylı bir şekilde yapılmıştır. Bunları Magnum karşılamıyor.

  40. kivircik dedi ki:

    Yedek listesini nasıl öğrenincez…ve yedekler için son teslim tarihi nedir…saygilar…

  41. Emin aydoğdu dedi ki:

    magnum çubuklarındai şifreleri yolladıktan sonra hepsini kırıp attım. Yani araç bana çıksa vermicekler öylemi. Böyle saçmalıkmı olur ?

  42. kivircik dedi ki:

    Diyelim ki birine araba çıktı ve cubuk elinde yok yedeklere mi verilecek araç…. yoksa kasa mi kazanacak….

  43. 10uR dedi ki:

    magnum Şifrelerini İyi saklayın. Çünkü hediyeyi alamazsınız..Asil talihliler, başvuru için en geç 27.09.2015; yedek talihliler ise, en geç 12.10.2015 tarihine kadar kimlikleri ve ikramiye kazandıkları okunabilir şifreli ürün çubuğu ile başvurmaları halinde ikramiyelerini teslim almaya hak kazanacaklardır. Ktılım koşullarında bize anlatılmış yani kazansakta alamayız gelelim vergisine cartına pisürüne oncelikle kazanırsanız. İlk yapacağınız iş bir galerici bulmak aldığımız araba 0 sonuçta tüm galericiler açık kapı bırakır 40 milyarlık bi senet imzalamak ve galericiden 40 milyarı alıp tüm devir işlemlerini filan halletikten sonra galericiye 560 ollan arabayı 500 satacağız. Direk kafadan Galerici 20 milyar kar etti ve bunu satacağına göre 0 diye galericinin toplam kazancı bizim arabamızda 40 milyar oldu:))) yani her şekilde o size çıksında düşünmeyin 30 milyarı her türlü bulursunz:)))

  44. Gülizar dedi ki:

    Ben her sene deniyorum en az 15 tane yoluuyorum ama hiç çıkmadı umarım bu sene bana çıkar çok istiyorum benim olmalı lütfennn ama.. nasıl çıkıyo formülü falan mı var ☺☺☺

  45. murat dedi ki:

    tekelden alıyorum fiş gerekiyormu

  46. Turgay dedi ki:

    Gonderdigim sifreleri saymadim. Cubuklari da nereye koydugumu hatirlamiyorum. Kac cekilis hakkim oldugunu nasil ogrenebilirim.

  47. Hatice dedi ki:

    Fethiye’deki 2 haftalık tatilim boyunca her gün 2 tane yedim. Magnum çok güzel bir dondurma. Yalamadan sadece dudaklarıma sürüyorum. Öylece bekliyorum. Buna sabretmek çok zor oluyor. Sonra dayanamayıp hepsini ağzıma atıyorum. 5-6 ıssırmada bitiyor :) Elimde 64 tane çubuk var. Erkek arkadaşımın yediklerini de ben aldım. İlk defa bu kadar çok şifre ile katılacağım. Çıkarsa arabayı satıp yurtdışına yerleşmeyi düşünüyorum.

  48. çağdaş dedi ki:

    Arkadaşlar 2500 den fazla şifre yolladım artık saymıyorum buda eder 5 bin küsur çekiliş hakkı yani o araba bende boşuna uğraşmayın =) Nasıl yolladın bu kadar dondurmayı dersen marketimiz var senelik gelen bedelsiz mal ın hepsini magnum olarak alıp tek tek uğraştım çubuksuz dondurmalarıda müşterilere dağıttım :D

  49. onuregealtun dedi ki:

    çok

  50. Driver dedi ki:

    Allah a şükür bana çıktı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir