Vodafone iPhone X Çekilişi

BENZER ÇEKİLİŞLER

18 Responses

  1. MAHSUN dedi ki:

    Çok lazım abi nolur ciksin

  2. Engincan dedi ki:

    abi bende yolladım 24 saat içinde gelicek dedi yollayalı 18 saat oldu hala gelmedii

    acaba o müziği iptal ettiğim için mi oldu

    TONSİL yazıp 5757’ye gondermıstım

  3. serhan dedi ki:

    akşam gönderdim şifreyi.onay mesajından sonra konusabilirsiniz ddi,ama sabah oldu hala mesaj gelmedi .bu nasıl iştir.

  4. serkan katı dedi ki:

    ya en iyisi müşteri hizmetlerini arayın en iyi bilgiyi olar verirler

  5. Murat Kulabaş dedi ki:

    Önceleri en fazla bir iki saatten geliyodu onay mesajı bi gün geçti aradan hala onay mesajı gelmedi bu ne yaa

  6. nazişşşş dedi ki:

    bır saatı gectı msj hala onay msj gelcek ya sınır oldumm

  7. yurda dedi ki:

    msjı gönderdim ilk msj geldi ama onay msjı gelmedi ne zaman gelcek yaa bu

  8. Asbyk dedi ki:

    evett bende dün gece yolladm hala gelmedi onay msjı sanırm gelmicekte :)

  9. murat oztekin dedi ki:

    2 gün önce de bana bi sms geldi pepsi kampanyasına hiç katımadığım halde sms de diyor ki “Sayın abonemiz pepsi yasatır seni ramazana özel çekiliş kampanyasından 100 bin ve 20 bin tl ödül ikramiyesinde hattınız 1500 hat arasında hattınız 4.nci çıktı 20 bin tl ödül ikramiyesi kazanmıştır. pepsi bilgi ve işlem için merkei 0534 295 05 25 pepsi danışma hattını arayın” gerekli işlemleri sanırım yaparsınız artık..

  10. sezer tunç dedi ki:

    ne kalitesiz insanalr ya bunlar bak kac kez yolladım kontorum kesıldı ama gelmedı bedavalarım

  11. nazmiye gök dedi ki:

    çekilişte 10 bin kazanmışız bizde:) tel no:05348649144 bu kampanya numarasıymış bide özeli varmış onuda verelim no:05383605374 buyrun sizde arayın dolandırıcı kendileri!!!

  12. ali şahin dedi ki:

    bu gün bana bi sms geldi pepsi kampanyasına hiç katımadığım halde sms de diyoki sayın abonemiz seda sayanın pepsi yaşatır seni ramazan kampanyasında 1000 ve 10000lira çekilişinde hatınız 1500.hat arasında 9.olmuştur hatınıza 10000lira ödül ikramiyesi çıkmıştır bilgi için pepsi işlem danışma hattını arayın 05346282981 bu numara danışma hattıymış güya

  13. harun poyraz dedi ki:

    gelmiyor kardeşim bu onay mesajı.6 msj gönderdim daha tık yok keklediler bizi…bence TANG 4 lü paket alın arkadaşlar anında geliyor konuşma…

  14. seda dedi ki:

    ya mesaj gönderdim bana hiç mesaj gelmedi

  15. ulaş dedi ki:

    halen bilğilendirme msj gelmedi 4 saat oldu
    safsata mı bu kampanya kardeşim

  16. nevzat adar dedi ki:

    aynı benim başımda da geldi birinci mesaj geldi ama onay mesajı daha gelmedi yaaaa

  17. serap narin dedi ki:

    ya bu gün şifreyi gönderdim 6 saat geçti halen gelmedi onay msjı ne olacak

  18. ece deniz dedi ki:

    bugun sıfreyı gondrdım size onay mesajı gelecek dedı gelmedı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir